onsdag den 19. december 2012

En særlig gave


Jeg er gået i gang med at producere en gave til en som har brug for lidt særligt for tiden. Jeg vil ikke afsløre for meget, men jeg har fundet strikkepindene (kan virkelig anbefale disse fra Knitpro) frem og købt den lækre Baby Merino fra Drops i den fineste grafitgrå farve. Jeg må dog tilstå at tiden er knap og gaven ikke når frem - endsige blive færdig - inden jul... Men det er heller ikke en egentlig julegave - men derimod en fordi-du-er-dig-gave. Jeg håber den bringer glæde, når den engang når frem til modtageren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.