fredag den 14. december 2012

Give away med Kähler


Som så mange andre her i blogland er jeg helt vild med Kähler - og de fine Avvento stager i særdeleshed. Stagerne er designet af Marianne Nielsen, og blev oprindeligt skabt i en grøn udgave. I år er serien blevet udvidet med fire eksemplarer i sarte, nordiske gråtoner.

Avvento kan styles på utallige måder; hver for sig eller som del af et jule-stilleben med kogler, lærkegrene og kugler - alt efter personlighed og stil. Som en tidløs og enkel adventskrans. Sammen med de små fine 'Cono' stager, hvis man er heldig at eje en eller flere af disse. Mulighederne er mange... Prøv fx også at kigge med hos Heidi, hvor smukt og personligt det kan gøres. 

Efter min mening kan stagerne sagtens bruges hele året; på grund af deres enkelthed og de grålige nuancer er det oplagt at lade dem stå når resten af decembers dekorationer  pakkes væk.

Jeg er så heldig, at jeg har fået lov til at udlodde et sæt med alle 4 stager til en af mine læsere, så derfor skyder jeg i samarbejde med Kähler endnu en december give away i gang:

1 lod = fast læser
2 lodder = fast læser + linke til denne give away fra egen blog  (brug billedet herunder)
Skriv i kommentarfeltet, hvor mange lodder du deltager med (kun een kommentar)

Jeg trækker den heldige vinder om præcis en uge, dvs. torsdag den 20.12.2012 kl.21. 



Dette er et sponsoreret indlæg, men meninger og holdninger er mine egne. 
Som del af mit samarbejde med firmaet har jeg selv modtaget et tilsvarende produkt.

33 kommentarer:

  1. Jeg vil så gerne have dem i de nye farver. Jeg prøver med 1 lod :)

    SvarSlet
  2. Jeg deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  3. De er SÅ skønne og man kan vel ikke få for mange?? :)
    Jeg smider 1 lod i puljen og krydser alt!

    SvarSlet
  4. hep hep jeg er også med med et lod. De er super fine i grå!

    SvarSlet
  5. Uhh hvor lækkert, jeg er helt klart med. 2 styks tak :)

    SvarSlet
  6. De er SÅ smukke i de grå nuancer!!!!! Jeg ville VIRKELIG gerne vinde dem ;-) så jeg blir nødt til at bede om 2 MEGET heldige lodder :-)
    Mange hilsener
    Mette.back@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Ja, virkelig fine :) Jeg er med på 1 lod. KH K

    SvarSlet
  8. Dem vil jeg da vildt gerne vinde! Snupper 2 lodder :)

    SvarSlet
  9. Her må jeg bare være med. Elsker dem i grå... De er så fine!!! Kh C

    SvarSlet
  10. Købte de grønne sidste år - men er HELT vild med de grå!!! (du har stylet dem rigtig fint Anita!! To lodder til mig Tak :-) Og go weekend

    SvarSlet
  11. Så smukke! Jeg er med på 1 lod :)

    Jeg glæder mig til at læse mere
    Ceciliedgormsen@gmail.com

    SvarSlet
  12. Syntes også de er så fine - især i går. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  13. Elsker levende lys specielt i fine stager, krydser alt der kan krydses :-) er med på 1lod.
    Gamskjaer27@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Jeg vil gerne være med på et lod

    SvarSlet
  15. de er så fine og mangler helt sikkert her i mine stue:-) 1 lod fra mig

    SvarSlet
  16. Jeg vil meget gerne deltage i din fine Give Away!
    Desværre har jeg ikke selv en blog, så jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  17. Hej!! jeg er med på 2 lodder! elsker Kähler

    SvarSlet
  18. Jeg krydser fingre for jeg vinder:-)

    SvarSlet
  19. Ville blive en meget glad ejermand af de fine stager:) Jeg deltager med 2 lodder:)

    SvarSlet
  20. Hvor er de fine! Jeg deltager med et lod

    SvarSlet
  21. Deltager gerne med 1 lod. (Flotte edderkoppe kostumer pigerne har på) annette-claus@stofanet.dk

    SvarSlet
  22. De er simpelthen så skønne og da jeg i øjeblikket har en hed affære med Hr. Grå, så håber jeg virkelig jeg vinder ;-)

    SvarSlet
  23. Synes de er så fine i grå!

    Jeg er med med et enkelt lod :)

    Lou / goldenghettoblog@gmail.com

    SvarSlet
  24. Hvor er de altså bare smukke ! Jeg deltager med 1 lod. 030786(a)gmail.com

    SvarSlet
  25. De er jo så fine- jeg er med på et lod;)

    SvarSlet
  26. Hvor er de altså skønne - jeg er med på 2 lodder.
    Kh Line
    P.S. Du er velkommen til at kigge forbi min give away med den perfekte julegave til et barn :-) http://kahrkreation.blogspot.dk/2012/12/julegave-give-away.html

    SvarSlet
  27. 2 lodder til mig ; ) og en stor bunke held!

    SvarSlet
  28. Jeg vil MEGET gerne vinde dem, synes de er så skønne.
    Jeg er med på 2 lodder.

    gulstorff1983@gmail.com

    denlillaelefant.blogspot.dk

    SvarSlet
  29. Melder mig da også lige på banen med 1 lod. De er bare SÅ smukke.

    SvarSlet
  30. jeg er med på 2 lodder :-) tak for kommentaren hos mig, så jeg fandt frem til din blog :-)

    SvarSlet
  31. De er så fine. Kunne sagtens finde plads til den nye grå version herhjemme :) 1 lod og lidt held, tak :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.