mandag den 22. april 2013

Mini Botanica skal hjem til...

....hende her. Stort tillykke - jeg håber du bliver glad for dem. Hvis du sender mig en mail med din adresse, sørger jeg for at alle fem vaser bliver sendt direkte hjem til dig.

Jeg havde glædet mig til at finde en vinder, som blev fundet via random.org - og ikke mindst se hvilken vase, I havde valgt som jeres favorit. Systematisk som jeg er, oprettede jeg et lille excelark til formålet, med rækker og kolonner, og opsummerede stemmerne. De fleste af jer syntes - ligesom jeg selv - at alle fem komplimenterer hinanden så godt, at det er svært at pege på een enkelt, men efter optællingen var der til min overraskelse et tæt løb mellem Botanica Grey Green og Botanica Grey Rosa, og det var sidstnævnte der løb med sejren. (For god ordens skyld skal jeg lige nævne at dette var blot en ekstra finesse og har intet med selve vinderens favorit at gøre.)

Tusind tak til jer alle der var med i kampen om de smukke vaser, og stort tak til Kähler for at sponsorere denne flotte give away.

6 kommentarer:

  1. Øv Øv. Jeg havde bare sådan håbet...
    De kommer klart til at stå på min ønskelisten...
    Den der liste der hedder... "Køb når du synes du har råd og fortjener noget nyt liste"

    God dag til dig Anita.
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Anja, jeg ville så gerne ha glædet jer alle...
      Jeg har også sådan en liste, det er nemlig dejligt at forkæle sig selv engang i mellem :)

      Ønsker dig også en dejlig dag.
      Kh Anita

      Slet
  2. Hold da helt op, kan det virkelig passe - har efterhånden tjekket linket et par gange :) Sender fluks en mail
    Skøn skøn skøn overraskelse

    SvarSlet
  3. Tillykke til den heldige...og så sidde jeg her og ærger mig bare "lidt" over at jeg helt glemte det :-) :-) Arhmen altså.... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Der kommer altis en give away og en vinder til... Husk det :)
      Ha en rigtig dejlig dag.
      Kh A

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.