torsdag den 17. oktober 2013

Der var en, der var to...


...der var hele tre kosmetikpunge med i tasken til blog-eventet i lørdags. De udgjorde værtindegaverne til de tre arrangører som tak for det fine arrangement, de havde stablet på benene.

De er alle syet i Melly, men i hver deres farve, og quiltet med kontrast tråd - samt en lille neon detalje i siden. Jeg syntes det var sjovt at de var ens og alligevel forskellige - så er der jo lidt efter smag og behag... Den røde fandt jeg hos City Sycenter, og den midterste er brugt i Karlas sweat. Som sidste finish har de indvendigt fået påsyet mit nye label.

26 kommentarer:

  1. De er blevet enormt fine! Mærkerne giver altså bare det sidste. Jeg er faktisk ret imponeret over din produktivitet. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan btw godt lide princippet "same but different" Rigtig fint tænkt ift. værtindegaver. :)

      Slet
    2. Tak, jeg har jo også lært af den bedste :) Vil lige sige at jeg syede til rigtig sent for at få dem færdige, ikke kun en aften, men flere aftener... men ja, 'same but different' var en god ide, det var dog først da jeg faldt over den røde Melly at jeg kom på den:)

      Slet
  2. De er super fine Anita - er vild med stofferne og dit eget label!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Line, det er også nogle af mine Liberty yndlings, og jeg er rigtig glad for mærkerne.

      Slet
  3. Svar
    1. Tak, det er også en af mine favoritter :)

      Slet
  4. De er SÅ fine Anita! Meget smukt udført og en god detalje med stoffet bag dit logo. Meget inspirerende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de rosende ord Camilla :) Detaljen med stoffet bag logoet kan jeg dog ikke tage æren for - har set det hos både Marapytta og Maiken / Kreakuller og Krudtuglen. Men syntes lige det giver det sidste pift!

      Slet
  5. Rigtig smukke og flot syet. Ja, dit label er prikken over i'et!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Nola, må dog tilstå at jeg ikke helt er gode venner med lynlåsene endnu ;)

      Slet
  6. Hold op hvor er de flotte. Og smadder god idé til værtindegave, kan da kun bringe glæde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja det er lige så dejligt at give som det er at modtage :)

      Slet
  7. De er virkelig fine, er vild med dine labels.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Simone :) Du siger bare til hvis du har brug for hjælp til layout mm...

      Slet
  8. Hvor er de bare sød, god værtinde gave.

    Mona

    SvarSlet
  9. Så flotte.... Er ret vild med det turkise print og har været det længe, men det røde er nu heller ikke så tosset!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Camilla, ja det røde er lidt anderledes. Jeg vil nok personligt ikke bruge det til for store flader, men i denne størrelse fungerer det rigtig fint - eller måske som skuldre til en sweat...

      Slet
  10. Sikke fine de er! Jeg bliver simpelthen nødt til at spørge, om det er nogen du sælger? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Det kan vi godt finde ud af, bare send mig en mail :)

      Slet
  11. Så smukke! Kan man bestille? :)

    SvarSlet
  12. Hvor er de bare smukke :-)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.