mandag den 3. februar 2014

CIFF Kids #2

Jeg sagtens kunne have brugt nogle flere dage på CIFF Kids, og med bare en dag til rådighed, kunne jeg desværre ikke besøge alle stande - men tænk at een dag kan indeholde så megen lækkerhed og så mange indtryk... Her er i hvert fald lidt mere eyecandy og nogle af mine personlige favoritter.

Et af de mærker jeg havde glædet mig særligt til at se på CIFF Kids var Wheat, som jeg altid har haft en forkærlighed for. Det familieejede Wheat er et af de mærker som er tro mod deres skandinaviske design, og samtidig forstår at forny sig uden at gå på kompromis med de lækre kvaliteter og bløde materialer - og til en pris, hvor alle kan være med. Den kommende AW14 kollektion er farvemæssigt i den douchede ende af skalaen, tilsat skønne prints og lækre detaljer. Jeg er især vild med de blomstrede bukser og den fine bluse med katteøjnene - mon ikke det skal klikkes hjem til efteråret...

Det populære ugleprint fra Soft Gallery går igen i den kommende AW14 kollektion, som denne gang er blevet udviddet med nattøj, undertøj og toilettasker - mon ikke det bliver en kæmpe succes... Kollektionen bød også på de karakteristiske flæser, dyreprints og smukke broderier, vi alle kender og elsker fra de tidligere kollektioner. Farverne er lidt mørkere; hen ad det douchede bordeaux og støvede lilla nuancer med et strejf af pink og gul i broderierne.

På skofronten var jeg en smut forbi Angulus, hvor vi fik en grundig indføring om Angulus' historie, som startede med en skolelærer -  og nu 100 år senere, har brandet for 3. år i træk vundet prisen som Bedste Børneskomærke. Udover de flotte designs og de fine detajler, var jeg meget imponeret over det brede sortiment, og som noget nyt lærte jeg at skoene kan fås med forskellig læstbredde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.