mandag den 17. marts 2014

Reimas jubilæumskollektion


For et par uger siden, før solen for alvor begyndte at titte frem, trodsede vi det våde forårsvejr og tog på cykeltur omkring den nærved liggende mose. Det var forholdsvis koldt, men Karla var i hopla og løb omkring. Jeg sætter stor pris på den slag gratis glæder, hvor vi som familie er sammen, og ikke mindst får frisk luft og røde kinder. 

Karla fik indviet sin fine nye overgangsflyverdragt Vacalis fra Reima i den flotteste røde farve. Den er produceret i anledningen af Reimas 70 års jubilæum og oser af retro. Faktisk minder snittet mig lidt om min egen barndom, så det er ren nostalgi. Flyverdragten er rummelig, så Karla kunne bedre løbe omkring end i den vatterede vinterflyverdragt, som vi netop har pakket væk.

Fordelen ved denne flyverdragt er at den har et aftageligt quiltet foer, som kan fjernes når det bliver lunere i vejret. Den er derfor perfekt her i det tidlige forår, hvor det stadig er koldt om morgenen, og kan bruges helt hen i efteråret - indtil det er tid til at finde vintertøjet frem. Modsat almindeligt termotøj, som mange bruger som overgangstøj, er flyverdragten både vind- og vandtæt - hvilket vi for alvor får brug for, når Karla om ikke så længe starter i børnehave. De har nemlig en turnusordning, hvor de enkelte stuer på skift fungerer som udflytter/skovbørnehave i en 3 ugers periode - og jeg forventer mig at få en godt beskidt Karla hjem, som gerne skulle være både varm og tør hele dagen. 

Den er en del af en kollektion bestående af flyverdragt, bukser og jakke; alle med aftageligt quiltet foer, store lommer og reflekser. De fås alle desuden i en flot navy, en fræk gul og en diskret grå.
Dette indlæg er sponsoreret, 
men meninger og holdninger er mine egne - og Karlas.

2 kommentarer:

  1. Anna havde også en rød Reima flyverdragt da hun var 4 år, den var super lækker, rummelig og skøn kvalitet.
    Elsker billedet af din datter i fuld vigør og begyndende 11-tal :)
    Det må have været en dejlig tur

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Libbie, det var det også :)
      Jeg kunne altså heller ikke stå for første billede med 11-tallerne.... :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.