fredag den 18. april 2014

Påskepænt


En af de ting der minder mig allermest om Påske og forårets komme er forsythiaens gule blomster - og jeg har nydt dette pragteksemplar i naboens have. Vores egen have byder, foruden de spirende forårsblomster, stadig på påskeliljer - og Karla har indviet sin nye gynge i det gamle æbletræ. 

For mit vedkommende har påsken desværre stået i sygdommens tegn, men jeg har dog alligevel nydt en frokost med manden - ikke i det grønne desværre - men med smagen af forår i den anderledes, men lækre Forårsspegepølse med forårsøl fra Thisted Bryghus...

2 kommentarer:

  1. Skønne billeder, Anita! God påske! Jeg håber, du er kommet på højkant igen :-) God jobstart. Jeg glæder mig til at høre mere :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Rikke. Det var en skøn jobstart, og det er bare gået SÅ godt :) Line fortæller at du er stoppet, men det kunne da være hyggeligt med et fælles fredagsfix - hvad siger du til det?

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.