søndag den 4. maj 2014

Fine insekt prints

I aftes, da sad jeg og browsede, faldt jeg over disse styles med smarte mønstre og fine insekt prints fra Name It. Her er nogle af mine favoritter, hvoraf nogle allerede har fundet vej til Karlas klædeskab, og andre ligger og frister i min virtuelle indkøbskurv. Vi er især glade for de lækre Hella Baggy Pant, som også fås i grå. De er bløde og super smarte og perfekte til at lege og boltre sig i. Vil også lige tippe om deres Go' Crazy days, hvor du kan spare op til 50 % på udvalgte varer.

2 kommentarer:

  1. Carlas bukser var simpelthen så fine, så sådan nogle skal jeg vist have kigget nærmere på til Agnes. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er ret vild med det løse baggyfit, og må have et par af de fine t-shirts til... Hun kunne faktisk godt bruge t-shirts selvom du nok ikke tror det ;)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.