søndag den 25. maj 2014

New In



Rygrad som en regnorm, er hvad jeg har - i hvert fald hvad angår min påståede shoppestrategi. Med mindre selvfølgelig strategien i alt sin enkelthed går ud på at forny garderoben med lidt farve. Jeg er meget glad for min sorte (og grå) garderobe, men jeg må indrømme at med solen og varmen kommer ønsket om flere (og lyse) farver i garderoben... Så nej, det var ikke muligt at holde stand og stå distancen, men tilgengæld passer det perfekt til mine sorte yndlingsjeans...Toppen er herfra, og fås også i andre farver.

4 kommentarer:

  1. Sikken en fin skjorte, må man spørge hvor du har købt den?
    Fra den ene tante grå til den anden:O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hehe 'Tante Grå' - så må jeg være 'Tante Sort' ;)
      Jeg har lige lagt et billede mere på, så du bedre kan se toppen. Den er fra Noa Noa, og fås også i flere farver - men når jeg ikke shopper sort, er det som regel blå...

      Slet
  2. Lækre farver, dejligt med nyt tøj :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Katja :) Ja med nyt job følger også muligheden (og nødvendigheden) for forkælelse på tøjfonten :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.