mandag den 9. juni 2014

"husk solcremen"


- Med de fantastiske temperaturer vi nyder godt af for tiden, kan det ikke siges nok, men det er desværre ikke alle børn der er vilde med at få smurt kroppen - endsige ansigtet ind i fedtede cremer, og hvert år styrter jeg rundt efter en solcreme, som begge piger kan acceptere uden skrig og skrål. Lyder det bekendt?!

For nylig blev jeg introduceret til Decubal - eller dvs. selvfølgelig kendte jeg Decubal, men jeg vidste for eksempel ikke at Decubal har udviklet en vandfast solcreme med et højt fedt indhold, der også fungerer som en plejende creme; Decubal 2 i 1 sunspray. Og nej, det er bestemt ikke fedtet - snarere tværtimod - og den er nem at smøre ud, så selv Karla er villig til at få solcreme på om morgenen. Så er den selvfølgelig uden parfume, parabener og farvestoffer. Jeg må sige at jeg er imponeret, og kan kun anbefale den :)


En anden af mine favoritter til pigerne er Decubal lipid cream, som er udviklet specielt til tør og sart hud. Jeg bruger den når jeg giver Karla massage efter badet - noget hun elsker og som jeg har gjort siden hun var baby. Cremen er nem at smøre ud og trænger hurtigt ind i huden, til trods for et fedtindhold på hele 70%. Cremen er også fantastisk til tørre hænder - og til det tørre område på albuen, you know... Selv bruger jeg Decubal face vital cream, som både genopbygger, fugter og blødgør huden - men frem for alt fedter den ikke, hvilket min hud desværre har tendens til.
Dette indlæg er sponsoreret, 
men meninger og holdninger er mine egne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.