søndag den 1. juni 2014

Solskins give away // Rynkeby


I anledning af at vi igen kan nyde solen syntes jeg det vil være på sin plads med netop denne give away:

Jeg har i samarbejde med Rynkeby fået mulighed for at forkæle ikke bare en med hele to læsere med en dejlig solskinspræmie. Der er nemlig følgende på højkant:

24 liter Økologisk limonade og 18 pakker Frys Selv is

Alt hvad du skal gøre er at skrive hvilken smagsvariant du foretrækker - og om du vil vinde Økologisk limonade eller Frys Selv Is. Du kan læse om mine favoritter og se de forskellige varianter her. Jeg vil også blive glad hvis du vil følge mig på bloglovin og instagram, dette er dog ikke et krav.

Jeg trækker en vinder på søndag den 8. juni kl.21.

Held og lykke - og nyd solen :) 

...UPDATE
Så er vinderne fundet. Stort tillykke til Maria og Natacha, som har vundet hhv. frys-selv is og limonade. Jeg har sendt jer en mail. Tak til jer alle for at deltage - jeg ønsker jer en fantastisk sommer. Stort tak til Rynkeby for at sponsorere præmierne.

53 kommentarer:

  1. MUMS! Det ser lækkert ud! Jeg vil rigtig gerne vinde lækre limonader. Min favorit er, og det er meget svært at vælge, men det er enten hyldeblomst eller rabarber!
    Jeg følger dig naturligvis både på bloglovin og på instagram - Kan ikke lade vær ;)

    SvarSlet
  2. Frys-selv is til den fantastiske sommer som de mener vi går i møde. Har desværre ikke smagt dem endnu, men jeg synes Appelsin/mango lyder rigtig rigtig god

    trinsling@gmail.com.

    SvarSlet
  3. Limonaden med rabarber<3<3<3

    SvarSlet
  4. Jordbær og banan is lyder for lækkert :0) Med alle de børn der løber ind og ud af dørene herhjemme i kolonihaven ville det være skønt at forkæle dem alle :0)

    SvarSlet
  5. Jeg elsker hyldeblomst, så uden at have smagt dem, kan jeg godt sige det er min favorit. Jeg vil rigtig gerne vinde limonaderne :) signe_n_a@hotmail.com

    SvarSlet
  6. Det må være limonade med hyldeblomst - sluuurp!

    SvarSlet
  7. Appelsin og Mango er MEGA favorit herhjemme - hvis jeg vil være en populær mor, bliver jeg nødt til at vælge frys-selv-is;-) kh Line lykke.line@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Isene vil gøre stor lykke hos mine tre børn - Vi har altid frys-selv is i fryseren. Jeg tror at næste gang, der skal købes ind, så skal vi prøve Rynkeby. Jordbær/banan isen lyder lækker :)
    Ved du om safterne/isen er opvarmet? Jeg kan nemlig ikke tåle æbler (+ en masse andre frugter og nødder) med mindre at de er varmehandlet.
    m_hoej20(ad)yahoo.dk

    SvarSlet
  9. Tror S vil nyde sommer en tand mere hvis vi vandt IS - jeg tror klart at jordbær/banan kunne blive en favorit herhjemme :)
    /Nina voresalbum (a) hotmail.com

    SvarSlet
  10. Vi har smagt jordbær og banan og den er et klart hit hos vores 4 drenge :)
    marialundpedersen@gmail.com

    SvarSlet
  11. jordbær smag er bedst :-)

    jeg følger dig ..

    helle@mody.dk

    SvarSlet
  12. lækkert - jeg elsker limonade og ville gerne smage den med rabarber :)

    SvarSlet
  13. Is med appelsin og mango tror jeg er min favorit ! :)
    Vil gerne vinde isene :)

    SvarSlet
    Svar
    1. hov, glemte e-mail; Janniessnielsen@gmail.com :))

      Slet
  14. Hyldeblomst. Vil gerne vinde lemonade :)

    charlottehansen83@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Limonade saften lyder virkelig lækker :)

    SvarSlet
  16. Jeg vil gerne vinde økologisk limonade.
    Min foretrukne smagsvariant er nok hyldeblomst, men kunne virkelig godt tænke mig at prøve Granatæble med mynte.

    tagelaursenpiaeriksen@gmail.com
    herframinverdengaer.blogspot.dk

    SvarSlet
  17. Jeg har ikke smagt dem endnu, men jeg ved, at jordbær/banan isen vil blive den foretrukne. Det er en klassisk kombination, som jeg ofte benytter mig af i hjemmelavede sommerdrikke herhjemme.

    denlilleverden@godmail.dk

    SvarSlet
  18. Den med hyldeblomst lyder lige som noget for mig !

    SvarSlet
  19. Jeg følger dig på Bloglovin' nu - super fin blog og meget lækre billeder du har :o)

    Jeg kunne godt tænke mig at vinde limonade - enten med rabarber eller hyldeblomst. Jeg er gravid og om knap to måneder er der termin, og det kunne da være lækkert med noget så skønt at drikke i denne varme når nu jeg holder mig helt væk fra vin, cider og hvad der ellers frarådes. :-)

    Rigtig god solskinsdag til dig!

    Mange hilsner Natacha
    www.natachasverden.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov, og min mail er: kontakt@natachasverden.dk :-)

      Slet
  20. Jeg vil gerne vinde frys-selv isene i smagen appelsin og mango :)

    Sarah - sharkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  21. Vil rigtigt gerne vinde is! Har ikke smagt endnu men den med mango lyder fantastisk!

    mariamoeller@live.dk

    SvarSlet
  22. Saften lyder ikke helt tosset ;-) Hyldeblomst er altid en sikker vinder.

    Hilsen Maria // mariaelmelund@gmail.com

    SvarSlet
  23. jeg ville helst vinde limonade :)

    maibritt // maibrittj_@hotmail.com

    SvarSlet
  24. Limonade med hyldeblomst!! Den er fantastisk. Mums.
    Mia CA / aimlovelive@gmail.com

    SvarSlet
  25. Granatæble/mynte i limonaden - mums :D
    Mvh Kathrine
    www.storkebid.dk
    kathrinestork@hotmail.com

    SvarSlet
  26. uh det lyder jo ikke dårligt med sådan en lemonade med hyldeblomst smag

    caofrei@gmail.com

    SvarSlet
  27. Åh, lige en konkurrence for mig! :)
    Har aldrig smagt eller hørt om en sodavandsis med banan smag. MUMS! Jeg er helt tosset med bananer, og alt med banan smag :)

    Jeg ville derfor elske at vinde isene, og dele dem med mine skønne niecer, som ELSKER sodevandsis.
    ...Også ville det bestemt også give lidt ekstra point på "moster-er-den-bedste"-kontoen ;)

    Jeg følger med glæde via. Bloglovin. :)
    God tirsdag.
    Leavinz@hotmail.com

    SvarSlet
  28. Åh det er jo svært at vælge når det hele lyder så lækkert! Hm jeg ender nok på limonaden, og der stopper valgene for jeg kan slet ikke vælge mellem granatæble/mynte eller tranebær/granatæble :)

    SvarSlet
  29. Det kunne være så dejligt at vinde økologisk lemonade da min mor og jeg elsker at drikke saft. Min yndlings er nok granatæble eller hyldeblomst :)

    minela96@hotmail.com

    SvarSlet
  30. Jeg vil rigtigt gerne vinde limonade, gerne med tranebær og granat æble:) jeghar ikke smagt den endnu, men granat æble plejer at vær en favorit her hjemme
    mariesvostrup@gmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg ville rigtig gerne vinde lemonaden. Granatæble/mynte lemonaden lyder rigtig god, og ville være perfekt i en stor kande med masser af is i, på en varm sommerdag i haven. :-) Venlige hilsner fra Eva (Vinz@city.dk)

    SvarSlet
  32. Vi er helt vilde med limonaderne herhjemme, og specielt den med rabarber mums :)

    Pia
    piarotbl@yahoo.dk

    SvarSlet
  33. Isene er de bedste. Alle varianter er rigtig gode, så har ingen favorit.
    God aften
    Trine
    Smil-i-hverdagen.dk
    Smilihverdagen@gmail.com

    SvarSlet
  34. Sikke en dejlig sommer-konkurrence(:

    Hvis jeg vandt, så måtte det gerne være frys-selv is.
    Jeg tror, at min favorit vil være jordbær/banan(:

    Heidi W. N.
    minsodeskat@yahoo.dk

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  35. limonade med hyldeblomst :-)

    SvarSlet
  36. Hyldeblomst saft. Appelsin/Mango is lyder helt fantastisk.
    Jacobsen.betty(a)gmail.com

    SvarSlet
  37. Frys selv is med appelsin/mango lyder super lækkert!

    //Bettina
    MrsSpeechless@jubii.dk

    SvarSlet
  38. Det smagte virkelig godt, så jeg krydser mine fingre. Jeg er slet ikke is-konservativ, så mon ikke alle kan blive favoritter?! :)

    SvarSlet
  39. Granatæble med mynte lyder spændende... Jeg vil foretrække lemonaden :-)

    vh Stephanie
    agf_fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  40. Jeg tror at granatæble med mynte og rabarber bliver mine favoritter.. :)

    SvarSlet
  41. Granatæble med mynthe lyder virkelig lækker! Så jeg går helt sikkert efter limonaden!

    Jeg følger dig på Bloglovin'
    nannatvchristensen@gmail.com

    SvarSlet
  42. Med alle de børn vi har rendende tror jeg det skal være frys selv is
    briananette@gmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg vil meget gerne vinde en kasse med limonader. Min favorit er Hyldeblomst, som simpelthen er en perfekt drik på en varm sommerdag, hvor tørsten næsten er utørstelig :o)

    SvarSlet
  44. Åh, hvor vil det være lækkert. Appelsin og mango gætter jeg på vil være min favorit.

    SvarSlet
  45. Tranebær/granatæble :) Jeg vil gerne vinde limonader :)

    Mvh Monica
    volcanokitten@outlook.com

    SvarSlet
  46. Frys selv is til at forkæle mine børnebørn med vil være fantastisk. Jeg kan lide dem alle.
    Lis - svalen7900@live.com

    SvarSlet
  47. uhm limonade med rabarber x jeg fingre for
    marianne.lykke@gmail.com

    SvarSlet
  48. Det ser så lækkert ud

    koldfoer12@hotmail.com

    SvarSlet
  49. wow, lækkert!
    selinedam@hotmail.com

    SvarSlet
  50. Limonade med rabarber vil jeg rigtig gerne smage :-)
    Storkevej@yahoo.dk

    SvarSlet
  51. Er vinderen fundet? :)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.