torsdag den 24. juli 2014

I feriekufferten


Som nævnt i et tidligere indlæg har jeg haft gang i det helt store sy-til-ferien-projekt, hvilket har taget de fleste aftner i ugen før vi tog af sted. Der udover har jeg shoppet lidt til Karlas kuffert, som blandt andet indeholder den fine prikkede nederdel fra MarMar, stribede shorts fra H&M, den fineste flæse badedragt også fra H&M samt nye praktiske sandaler fra Ecco. Badedragten har selvfølgelig allerede været flittigt brugt - både på stranden og ved poolen - og shortsene har vundet over de hjemmesyede i Liberty som de nye yndlings. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.