mandag den 28. juli 2014

Liberty sommerkjole


En af de fineste sommerkjoler i Karlas garderobe er denne model i det fineste Liberty. Mønsteret er fra en Japansk sybog, og den er helt perfekt i denne varme - og så er den nem at sy. Faktisk er jeg så vild med den, at jeg allerede er ved at se mig om efter noget nyt stof til endnu en model. Måske der er nogen der har nogle gode ideer?

Den sværeste udfordring var at få Karla til at stå stille, så jeg håber at I kan få et indtryk af kjolen. Den har et fint bærestykke, tryklåse og brede stropper, hvilket jeg syntes passer fint til en lille pige, og så er de placeret så de ikke falder ned - ret praktisk når man ikke kan stå stille...

10 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak Maria, er også rigtig glad for resultatet :)

      Slet
  2. Uhhh, så smuk. Hvad hedder din japanske sybog. Den ville jeg gerne investere i alene for at få mønsteret til denne:) Har du købt på Etsy?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Signe. Jeg har en bog, der er oversat på engelsk 'Girls Style Book' tror jeg den hedder. Bare søg på google, så skulle den være til at finde :) Syr du selv, ellers kan vi godt finde ud af noget...

      Slet
  3. Rigtig fin. Og dejlige billeder:-)

    SvarSlet
  4. Så fin....he he kender alt til det med vørn der ikke bare stiller op! Men i det mindste ser den dejlige datter da sprudlende glad ud..... Det er ikke altid tilfældet her, når der skal fotograferes!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det er nu heller ikke altid hun gider, men denne gang fik jeg fanget hende i hopla :)

      Slet
  5. Skønne Karla :-) Har du syet kjolen hos Line?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Rikke. Ja det meste er syet hos Line (den lysegule der hænger over bordet, hvis du husker den) Jeg færdiggjorde den herhjemme før ferien, og fandt ud af at den eneste sybog jeg ejer tilfældigvis har samme kjole, så jeg er allerede i gang igen :)

      Slet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.