onsdag den 10. september 2014

Mit København // Kalvebod Brygge



De fleste - også ikke-Københavnere - kender Islands Brygge med havnebadet, men hvor mange kender Kalvebod Brygge, som ligger på den modsatte side af havneløbet?  

Sidste weekend begav vi os på tur til netop Kalvebod Brygge, blandt andet fordi jeg vil gerne lære pigerne at andre (og billigere) oplevelser end for eksempel zoo og Tivoli kan være fine alternativer. At det ikke er (den dyre) aktivitet i sig selv, men det at vi er sammen og oplever noget, der betyder noget. 

Vi gik langs promenaden, der er en arkitektonisk perle i forskellige niveauer, og begge piger havde en fest med at klatre, svinge og løbe omkring. Vi fandt også en plads med et springvand og et hus vi kunne 'løfte'. Selv nød jeg at indsnuse lidt af København og ikke mindst nyde arkitekturen, og hvad enten du er aktitekturinteresseret eller ej, kan jeg bestemt anbefale en tur.

4 kommentarer:

  1. Der var vi for et år siden, hånd i hånd min mand og mig. Super fed promenade!!

    SvarSlet
  2. Skønne billeder fra et lækkert sted.

    Og så har du ret!! Det er ofte i de små oplevelser og bare det at være sammen at den store gælæde findes.

    SvarSlet
  3. Flotte billeder. Det er tydeligt gennem billederne at mærke arkitekten i dig begejstres. :)

    SvarSlet
  4. Virkelig smukke billeder af mit Amager ;0)

    SvarSlet

Tusind tak fordi du kiggede forbi, og giver dig tid til at kommentere på mit indlæg. Det betyder meget for mig - og gør mig så glad.

Husk at tilmelde dig email-servicen, hvis du vil have besked, når jeg eller andre også kommenterer på tråden.